Etykiety

niedziela, 14 maja 2017

Skierbieszowski Park Krajobrazowy, kierunek Bończa.


Chyba wiosna się zrobiła... 
Kwiaty kwitną, pszczoły zapylają więc lekkim popołudniem ruszyłem się i ja...




 Mój ulubiony widok... A zapach oszałamiający wręcz... :-)


 I udało mi się znaleźć takie cudo... Najprawdziwszy akwedukt !! Starsza pani mieszkająca w domu obok stwierdziła że był tu on od zawsze jak pamięta...

Regularnie odnawiany jest w doskonałym stanie...


 A i okolice zachwycające...


 W takich okolicznościach przyrody do domu wracać się nie chce. Więc mimo że tutaj miałem zawrócić - pojechałem dalej...

 Tutaj nie tak dawno byliśmy...
 Drogę przecięły mi jelenie... Chyba. Bo na sarny to ciut za duże były...

 Dalej na przełaj przez las....





Cerkiew w Bończy


 I prawosławna kapliczka...

Baraniec i Broczówka.

Wracając spotkałem parę cyklistów którzy z Chełma wybrali się na gofry do Zamościa..
Pomysł świetny choć Skierbieszowskie górki ich wymęczyły troszkę... 

 Trasa:  KLIK

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz